Alla inlägg under maj 2012

Av Håkan Nyström - 31 maj 2012 18:03

Kolla gärna min sida på Facebook, Där kan du se mycket fler bilder än dom jag lägger upp här!

http://www.facebook.com/Hn13photography

Av Håkan Nyström - 30 maj 2012 22:08

Två bilder på en gång som också va med på Värmlands Museum.

Den första på Cilla som varit med som modell många gånger nu och det blir som vanligt bra bilder.

Den andra på Lilie som var med för första gången och gjorde det riktigt bra.

Ni kommer garanterat att få se fler bilder av båda två!


 


 

Av Håkan Nyström - 28 maj 2012 22:33

Modell: Martina.


 

Av Håkan Nyström - 28 maj 2012 20:03

Tänkte börja att lägga upp bilderna jag hade med på utställningen på Värmlands Museum.

Modell: Helena.


 

Av Håkan Nyström - 24 maj 2012 22:29

Nu sitter mina bilder uppe på Värmlands museum, känns skönt att kunna släppa det nu!

Gick runt och kikade lite och kan säga att det finns mycket bra att kolla på!

Bilden under är på min "hängning" och min kompis Christofers  bilder som också ställer ut, vi har nr 65 (christofer) och nr 67 (jag) och har bland dom bästa platserna på utställningen. Bilden är medvetet "knepigt" tagen för att inte avslöja för mycket innan utställningen.


 

Av Håkan Nyström - 23 maj 2012 22:47

I morgon är det dags att åka till Värmlands museum och hänga mina foton (8 st) som ska vara med på utställningen Lördag och Söndag. Jag har valt att gå på temat "muertas" som ligger mig varmt om hjärtat.

Kika gärna förbi och lägg en röst på mitt bidrag (om du gillar det så klart) Tiderna som gäller är Lör-Sön 11.00-16.00

Under: En bild "behind the scenes" från min senaste fotografering och en bild när jag kollar hur bilderna till utställningen ska hänga.


   

Av Håkan Nyström - 18 maj 2012 22:41

Missa inte att besöka helt otroligt begåvade Josefin Elfgren på torget i Munkfors på konstrundan! Hon har sålt nästan alla tavlor som är till salu men om du har tur så kan du knipa en! Under en bild på ett par tavlor som hon målat.


 

Av Håkan Nyström - 17 maj 2012 23:41

Den 26-27/5 ska jag vara med på en fotoutställning på Värmlands museum och jag har inte en enda bild klar!

Börjar bli lite brådis nu men tanken är att jag ska ta bilderna på fredag och lördag redigera på söndag och skicka till tryckeriet på måndag, Sen är det bara att hålla tummarna för att jag hinner få dom innan torsdag då dom ska hängas!

Av någon anledning blir det alltid så här men det är nog bara mitt sätt att få saker gjort, Jag jobbar bäst under press.

Här under är utställningsaffischen från min utställning hos ABF i Hagfors (Ja det var lika pressat då!).


 

Presentation


HN 13 Photograpy

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards